• Forschungsblog
Mittwoch, 10. Juli 2024

Perspectives for unfolding well-being in the context of teacher education

Aktuelle Publikation


 

Wiesner, C, Zechner, KA, Doerfler, S, Karrer, H & Schrank, B 2024, Perspectives for unfolding well-being in the context of teacher education: Emerging well-being Insights from Theoretical Austrian Traditions. in Teachers' professional wellbeing. A Digital Game Based Social-Emotional Learning Intervention. Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn, pp. 159-179.

Mag. Sylvia Dörfler BSc

Mag. Sylvia Dörfler BSc

Wissenschaftliche Mitarbeiterin (PreDoc)
Forschungszentrum Transitionspsychiatrie

OÄ PD Dr. Beate Schrank MSc PhD

OÄ PD Dr. Beate Schrank MSc PhD

(in Karenz), Leitung
Forschungszentrum Transitionspsychiatrie, Klinische Abteilung für Psychiatrie und psychotherapeutische Medizin (Universitätsklinikum Tulln)

Beate Schrank, Psychiaterin

Erwachsen werden ist (k)ein Kinderspiel

Mehr lesen